Privātuma politika un personas datu aizsardzība
Mēs, SIA Eproma Latvia, novērtējam jūsu privātumu un personas datu drošību.
Tas, kādus jūsu personas datus mēs apstrādājam, ir atkarīgs no tā, kā jūs izmantojat mūsu pakalpojumus. Jūsu personas datus mēs apstrādājam, sniedzot jūsu izvēlētus pakalpojumus internetā un tad, ja ierodaties veikalā personiski, apstrādājot jūsu iesniegumus, sazinoties par produktiem un pakalpojumiem, kas jūs varētu interesēt, organizējot lojalitātes akcijas vai sniedzot saistītus apkalpošanas pakalpojumus. Visi personas dati tiek apstrādāti, ievērojot aktuālu datu aizsardzības likumu prasības.
Jūsu personas datus mēs atklājam tikai tām trešajām pusēm, kuras palīdz sniegt Jums pakalpojumus un, ja mums atļaujat, – uzticamiem uzņēmumiem sakaru ar klientiem pārvaldības, analīzes un mārketinga mērķiem.
Ja piekrītat, mēs izmantojam arī sīkfailus mārketinga, pakalpojumu izpildes un statistikas mērķiem.
Ja vietnē esat izveidojuši personīgo profilu, varat atjaunināt savu kontaktinformāciju un privātuma noteikumus sadaļā “Mans profils”. Jūs arī varat vērsies pie mums, izmantojot adresi Lāčplēša iela 87, korpuss I LV-1011 Rīga. Ja jūs vēlētos plašāku informāciju par jūsu personas datu apstrādi, varat iepazīties ar mūsu detalizēto Privātuma politiku.
VISPĀRĒJA INFORMĀCIJA PIRCĒJAM
Pasūtījuma izveidošana
1. Izvēlieties no kataloga preces, kuras jums interesē un lieciet tās pirkumu grozā, nospiežot “Uz grozu”
2. Sadaļā “Preču grozs” redzēsiet jūsu izvēlētās preces, cik par tām jāmaksā, atlaides. Tajā varēsiet rediģēt pasūtījumu, mainot preču daudzumu vai piemērojot atlaidi.
3. Ja mūsu interneta veikalā iepērkaties pirmo reizi, varat piereģistrēties. Reģistrācijas veidlapā lūdzam pareizi aizpildīt visus logus. Kad viss aizpildīts, nospiediet “Reģistrēties”.
4. Nākamais solis – izvēlieties pasūtījuma piegādes veidu vai veikalu, kurā saņemsiet preci un nospiediet “Turpināt”.
5. Izvēlieties apmaksas veidu: pašlaik varat maksāt ar bankas priekšapmaksas pārskaitījumu, maksāt ar atlikto maksājumu (tikai reģistrētiem lietotājiem, kam ir līgums). Apstipriniet pasūtījumu, nospiežot “Apstiprināt maksājumu”.
6. Jūsu pasūtījums ir izveidots. Tiksiet pārcelts uz apmaksas lapu vai tiks atvērts logs ar rekvizītiem apmaksai, ja izvēlējāties apmaksu ar bankas pārskaitījumu. Pasūtījumu sākam izpildīt pēc apmaksas saņemšanas.
Pirkšanas – pārdošanas līguma noslēgšanas brīdis
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju uzskatāms par noslēgtu no brīža, kad jūs interneta veikalā izveidojat preču grozu, norādāt piegādes adresi vai veikalu, kurā saņemsiet preci, izvēlaties apmaksas veidu un nospiežat pogu “Apstiprināt maksājumu”.
Pirms līguma noslēgšanas lūdzam jūs iepazīties ar preču pirkšanas un pārdošanas noteikumiem interneta veikalā un savu piekrišanu tiem apstiprināt, ieliekot ķeksīti pie apgalvojuma “Esmu iepazinies un piekrītu preču pirkšanas un pārdošanas noteikumiem interneta veikalā”.
NOTEIKUMI
Preču pirkšanas un pārdošanas noteikumi interneta veikalā.
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Šie Pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā – “Noteikumi”) ir juridiski obligāts dokuments, kurš nosaka Pircēja un Pārdevēja savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību, Pircējam iegādājoties preces interneta veikalā (turpmāk – “interneta veikals”).
1.1.1. Pircējs – persona, kas vēlas iegādāties preces un / vai ir reģistrējies interneta veikalā.
1.1.2. Pārdevējs – XX.
1.1.3. Interneta veikals, kas atrodas adresē www.eproma.lv.
1.2. Šie Noteikumi ir standarta Noteikumi, saskaņā ar kuriem tiek noslēgti līgumi interneta veikalā. Pircējam pirms līguma noslēgšanas ir jāiepazīstas ar Noteikumiem un tiem jāpiekrīt, ieliekot ķeksīti pie apgalvojuma “Esmu iepazinies ar noteikumiem un tiem piekrītu”.
1.3. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt, labot vai papildināt Noteikumus. Par jebkādiem grozījumiem, labojumiem vai papildinājumiem reģistrējies pircējs tiks informēts pieteikšanās laikā interneta veikalā un, ja vēlēsies pasūtīt preces, viņam no jauna vajadzēs piekrist grozītajiem Noteikumiem.
1.4. Pirkšanas un pārdošanas līgumi interneta veikalā tiek noslēgti ar fiziskām personām, kas nav jaunākas par 18 gadiem, izņemot emancipētas personas, kā arī ar juridiskām personām.
2. Pirkšanas – pārdošanas līguma noslēgšanas brīdis
2.1. Līgums starp pircēju un pārdevēju uzskatāms par noslēgtu no brīža, kad pircējs interneta veikalā, izveidojis preču grozu, norādījis piegādes adresi, izvēlējies apmaksas veidu un iepazinies ar pārdevēja noteikumiem, nospiež pogu “Apstiprināt maksājumu”.
2.1. Katrs līgums, kas noslēgts starp pārdevēju un pircēju, tiek glabāts interneta veikalā.
3. Pircēja tiesības
3.1. Pircējam ir tiesības pirkt preces interneta veikalā šajos Noteikumos un interneta veikalā noteiktā kārtībā.
3.2. Pircējam ir tiesības atteikties no līguma, paziņojot par to pārdevējam rakstveidā (pa faksu vai e-pastu, norādot atpakaļatdodamo preci un tās pasūtījuma numuru) ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā no preces piegādes dienas.
3.3. Tiesības atteikties no līguma pircējs var izmantot tikai tādā gadījumā, ja prece nav sabojāta vai pēc būtības nav mainījies tās izskats un tā nav lietota.
3.4. Pircējam ir tiesības saņemt papildu informāciju par preces tehniskajām specifikācijām, ja preces aprakstā sniegts nepietiekami daudz informācijas. Tādā gadījumā pircējam ir jāvēršas pie pārdevēja pārstāvjiem, izmantojot interneta veikalā norādītos tālruņa numurus vai e-pasta adreses. Pārdevējs par konsultācijām preču pielāgošanas, uzstādīšanas vai lietošanas iespēju jautājumos ir tiesīgs pieprasīt papildu samaksu.
4. Pircējs apņemas:
4.1. pieņemt pasūtītās preces un par tām samaksāt salīgto cenu;
4.2. ja mainās pircēja reģistrācijas veidlapā sniegtie dati, pircējam tie ir nekavējoties jāatjaunina;
4.3. pircējs, izmantojot interneta veikalu, piekrīt šiem pirkšanas un pārdošanas noteikumiem, viņam tie ir jāievēro;
4.4. nenodot trešajām personām savus pieteikšanās datus. Ja pircējs pazaudē pieteikšanās datus, viņam ir nekavējoties jāinformē par to pārdevējs pa interneta veikalā norādīto e-pasta adresi vai tālruni.
5. Pārdevēja tiesības
5.1. Pārdevējs var uz laiku vai pilnībā pārtraukt interneta veikala darbību, par to iepriekš nepaziņojot pircējam.
5.2. Pārdevējam ir tiesības, iepriekš nepaziņojot pircējam, anulēt viņa pasūtījumu (lauzt Līgumu), ja pircējs:
• nesamaksā par precēm 7 (septiņu) darba dienu laikā no priekšapmaksas rēķina saņemšanas dienas, ja pircējs ir izvēlējies maksāt ar pārskaitījumu;
• nav ieradies saņemt preces šajos Noteikumos noteiktā termiņā.
5.3. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai pilnībā bez brīdinājuma ierobežot pircēja tiesības pieteikties interneta veikalā, ja pārdevējam ir pamatotas aizdomas, ka pircējs mēģina kaitēt interneta veikala darbam vai stabilai darbībai
5.4. Pārdevējam ir tiesības dzēst pircēja profilu no interneta veikala, ja pircējs 2 (divus) gadus neizmanto interneta vietnes pakalpojumus. Tas neierobežo pircēja tiesības reģistrēties no jauna.
6. Pārdevējs apņemas:
6.1. Nodrošināt apstākļus pircējam, lai tas pienācīgi varētu lietot interneta veikala sniegtos pakalpojumus.
6.2. Piegādāt pircēja pasūtītās preces uz pircēja norādīto adresi salīgtajā piegādes laika posmā.
7. Preču cenas, apmaksas kārtība un termiņi
7.1. Preču cenas interneta veikalā un izveidotajā pasūtījumā norādītas eiro ar PVN. Mazākā šriftā norādītas cenas bez PVN.
7.2. Pircējs norēķinās par precēm vienā no šiem veidiem:
- ar bankas pārskaitījumu
- Izmantojot banku interneta sistēmas
7.2.1. Apmaksas ar bankas pārskaitījumu – tā ir priekšapmaksa, kad pircējs, izdrukājis pasūtījumu un aizgājis uz tuvāko bankas nodaļu vai arī, izmantojot bankas interneta bankas pakalpojumus, pārskaita naudu pārdevēja bankas kontā.
8. Preču piegāde
8.1. Pircējam, izvēloties preces, ir jāizvēlas preču nodošanas veids:
8.1.1. piegādājot uz Pircēja norādīto adresi Latvijas Republikā;
8.1.2. veikalā Rīgā.
8.2. Parasti preces pircējam tiek piegādātas 1–3 (vienas līdz trīs) darba dienu laikā no dienas, kad nauda ieskaitīta pārdevēja bankas kontā. Ja nav iespējams preces piegādāt ierastajā termiņā, pārdevējs paziņo pircējam plānoto piegādes termiņu. Ja pircējs nepiekrīt piegādes termiņam, viņam ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā par to jāpaziņo pārdevējam. Tādā gadījumā tiek uzskatīts, ka līgums ir lauzts.
8.3. Preču piegāde pircējam:
8.3.1. pircējs, kurš pasūtīšanas laikā ir izvēlējies preču piegādi uz pircēja norādīto adresi, apņemas norādīt precīzu preču piegādes vietu. Ja pircējs nepareizi norāda piegādes adresi, atbildība par nepareizu piegādi piekrīt pircējam. Ja klients norāda nepareizus sūtījuma piegādes datus (saņēmēja vārds, uzvārds, adrese, pasta kods, kontakttālruņa numurs), var mainīties pasūtījuma piegādes termiņš.
8.3.2. preces pēc izvēles tiek piegādātas, izmantojot DPD kurjerdienestu un DPD pašapkalpošanās pakomātus; izmantojot Venipak kurjerdienestu un pašapkalpošanās pakomātus.
8.3.3. preču piegādei (transportēšanai) tiek piemēroti šādi izcenojumi:
Ja sūtījuma vērtība ir 70 € ar PVN un vairāk – preču piegāde ir BEZMAKSAS.
Ja sūtījuma vērtība ir mazāka par 70 € ar PVN – viena sūtījuma piegādei visā Lietuvā tiks piemērota maksa, kura ir norādīta pie preču piegādes veida preču pirkšanas laikā (uz pircēja norādīto adresi 3,99 EUR ar PVN, uz DPD pašapkalpošanās pakomātiem 2,99 EUR ar PVN, uz Venipak pašapkalpošanās pakomātiem 2,50 EUR ar PVN).
8.3.4. Pēc sūtījuma saņemšanas obligāti jāpārbauda sūtījuma stāvoklis. Pamanot, ka sūtījums ir bojāts, jums ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Ja sūtījumu pieņemat, tiek uzskatīts, ka sūtījums piegādāts bez bojājumiem.
8.4. Preču saņemšana Veikalos:
8.4.1. ja pircējs izvēlas saņemt preces veikalos, to var izdarīt veikala adresē Lāčplēša iela 87, korpuss I LV-1011 Rīga.
8.4.2. pasūtītās preces jāizņem ne vēlāk kā 7 (septiņu) dienu laikā, rēķinot no pārdevēja paziņojumā norādītā piegādes datuma. Ja šis termiņš tiek nokavēts, pircējs negarantē, ka preces varēs nodot norādītajā vietā, tāpat tam ir tiesības lauzt līgumu.
8.4.3. preces var saņemt tikai persona, kas iesniegusi pasūtījumu vai persona, kas norādīta pasūtījuma iesniegšanas laikā, kā arī persona, kas uzrāda atbilstošas formas pilnvaru.
8.5. Visos gadījumos pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja preces pircējam netiek piegādātas vai netiek piegādātas laikus pircēja vainas dēļ vai no pircēja atkarīgu apstākļu dēļ.
8.6. Preču piegādes laikā pircējam ir kopā ar pārdevēju vai tā pilnvaroto pārstāvi jāpārbauda sūtījuma stāvoklis, kā arī jāparaksta rēķins, pavadzīme vai cits sūtījuma nodošanas un pieņemšanas dokuments. Ja pircējs paraksta rēķinu, pavadzīmi vai citu sūtījuma nodošanas un pieņemšanas dokumentu, uzskatāms, ka sūtījums ir nodots pienācīgā stāvoklī. Pamanot, ka piegādātā sūtījuma iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš vai kā citādi bojāts no ārpuses), pircējam tas ir jāatzīmē rēķinā, pavadzīmē vai citā sūtījuma nodošanas un pieņemšanas dokumentā un, piedaloties pārdevējam vai tā pārstāvim, brīvā formā jāuzraksta sūtījuma bojājumu akts. Ja pircējs neveic šīs darbības, pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības pret pircēju par preču bojājumu, ja šādi bojājumi radušies no iepakojuma bojājumiem, kurus pircējs netika atzīmējis iepriekš noteiktā kārtībā.
9. Preču kvalitātes garantija
9.1. Precēm tiek sniegts 24 mēnešu kvalitātes garantijas termiņš, rēķinot no preces nodošanas pircējam.
9.2. Garantija netiek piemērota daļām, kas dabiski nolietojas.
9.3. Informācijai, kas ir informācijas nesējos, garantija netiek piemērota. Zaudējumi, kas radušies datu zaudēšanas vai atjaunošanas dēļ netiek atlīdzināti.
9.4. Nekvalitatīvas preces garantijas spēkā esamības laikā tiek apmainītas un remontētas bez maksas.
9.5. Kvalitātes garantija netiek piemērota precēm, kuras nepareizi ekspluatētas, glabātas, patstāvīgi remontētas, izjauktas vai pārveidotas, neievērojot lietotāja instrukcijas.
9.6. Par nekvalitatīvu preci pircējam ir jāpaziņo pārdevējam 7 (septiņu) dienu laikā no brīža, kad konstatēts kvalitātes trūkums.
10. Preču atpakaļatdošana un apmaiņa
10.1. Preču atpakaļatdošana un apmaiņa tiek veikta, vadoties pēc likumā noteiktās kārtības.
10.2. Pircējam atdodot preci, jāievēro šādi nosacījumi:
10.2.1. atpakaļ atdodamajai precei jābūt oriģinālā, tīrā un kārtīgā iepakojumā;
10.2.2. preci pircējs nav sabojājis;
10.2.3. prece nedrīkst būt zaudējusi preces izskatu (jābūt nebojātām etiķetēm, nedrīkst būt noplēsta aizsargplēve u.c.); (šo punktu nepiemēro tādā gadījumā, ja atpakaļ tiek atdota nekvalitatīva prece);
10.2.4. atpakaļatdodamajai precei ir jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā to saņēmis pircējs.
10.2.5. atdodot preci, reizē ir jāiesniedz tās iegādes dokuments un aizpildīts iesniegums par atpakaļatdošanu (brīvā formā).
10.3. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt pircēja atpakaļatdodamās preces, ja pircējs neievēro šajā pantā noteikto preču atpakaļatdošanas kārtību, tā arī tad, ja kvalitatīvas preces atdod persona, kas nav bijusi pircējs.
10.4. Atpakaļatdodamās preces pircējs var piegādāt pats uz pārdevēja veikaliem, kas norādīti 8.4.1. apakšpunktā, darba dienās izvēlētā veikala darba laikā vai nosūtīt, izmantojot paša izvēlēta kurjera pakalpojumus. Gadījumā, ja prece tiek atdota atpakaļ, izmantojot 3.2. punktā norādītās tiesības, pircējam piekrīt preču atpakaļatdošanas izdevumi. Ja tiek atpakaļatdota nepareizi nosūtīta prece un / vai nekvalitatīva prece, pārdevējs apņemas pieņemt tādas preces un tās apmainīt pret analoģiskām atbilstošām precēm. Gadījumā, ja pārdevējam nav analoģisku preču, viņš atmaksā pircējam par preci(-ēm) samaksāto naudu.
11. Atbildība
11.1. Pircējs ir pilnīgi atbildīgs par pirkšanas / reģistrācijas veidlapā sniegto datu pareizību. Ja pircējs pirkšanas / reģistrācijas veidlapā nesniedz precīzus datus, pārdevējs nav atbildīgs par šādas rīcības sekām.
11.2. Pircējs atbild par darbībām, kas veiktas, izmantojot interneta veikalu.
11.3. Pircējs ir atbildīgs par savu pieteikšanās datu nodošanu trešajām personām. Pārdevējs uzskatīs, ka jebkura persona, kas pieteikusies interneta veikalā, izmantojot pircēja pieteikšanās datus, ir pircējs.
11.4. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības tajos gadījumos, kad zaudējumi rodas tādēļ, ka pircējs, neievērojot pārdevēja ieteikumus un savas saistības, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem, kaut arī šāda iespēja viņam tika sniegta.
11.5. Pārdevējs nav atbildīgs par trešo uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai personu tīmekļa vietņu saturu un tajās sniegtās informācijas patiesumu, pat ja tāda norāde ir sniegta interneta veikalā.
11.6. Puses atlīdzina viena otrai tikai tiešos zaudējumus.
12. Mārketinga līdzekļi.
Pārdevējs pēc saviem ieskatiem var interneta veikalā paziņot dažādas akcijas. Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt izsludināto akciju noteikumus vai tās pārtraukt.
13. Noslēguma noteikumi
13.1. Šiem noteikumiem tiek piemērotas Latvijas Republikas tiesības.
13.2. Visas nesaprašanās, kas radušās par šo noteikumu izpildi, ir jārisina sarunu ceļā. Ja vienoties neizdodas, strīdi jārisina Lietuvas Republikas likumos noteiktā kārtībā.